Yardımcı Olabilir miyiz?
- Her Aidata ürünü kullanıcılara sunulmadan donanım ve yazılımsal olarak titizlikle test edilir.
- Ürünün fonksiyonel ve kullanıma hazır olduğundan ve beklentilerinizi karşılayacağından emin olmak isteriz.
- Cihazınızda karşılaşabileceğiniz olası teknik sorunlar çoğunlukla kullanıcı müdahelesi ile kolayca çözülebilir.
- Teknik problemler ve donanım problemlerine ise yetkili bir servis personeli tarafından müdahale edilmelidir.
- Lütfen cihazınızla yaşadığınız sorun hakkında Sıkça Sorulan Sorular listesine bakın.
- Aidata teknik servise [email protected] e-posta adresinden yada hafta içi her gün 09:00 - 17:30 saatleri arasında 02164657070 numaralı telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz.
|
Kullanıcının Ürün Teslim Alma Prosedürü
Ürününüzü Teslim Alırken Bu Maddelere Dikkat Ediniz.
- Kargo firması ürünü teslim ederken, ürünün kolisinin hasarsız olduğundan emin olun.
- Ürünü teslim alırken, ürünü kolisinden çıkarın. Ürünü inceleyip, kontrolünü sağlayın.
- Ürünün kolisi yırtılmış, ezilmiş, ıslanmış ve hasarlıysa kargo görevlisi ile \“Hasar Tespit Tutanağı\” tutun.
- Ürünü teslim aldıktan sonra meydana gelebilecek hasarlar teslim alan taraf sorumluluğundadır.
|
Servisteki Ürününüzü Takip Edin
Servise gönderdiğiniz ürünün seri numarasını girerek durumu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
|
|
Ürünü Garanti Kapsamı Dışında Bırakacak Kullanıcı Hataları
- Düzgün yapılmayan paketlemeler.
- Ürünün hasar almış olması. Kırık, çatlak, ezik ve çizik ürünler.
- Taşıma esnasında meydana gelen hasarlar.
- Ürüne yetkili teknik servis haricinde dışarıdan müdahale edilmesi.
- Kullanılan elektrik şebekesi ve prizlerin kullanım kılavuzunda ve ürünün üzerinde yazan şartlara uygun olmaması.
- Doğal afetlerden meydana gelen tüm hasarlar.
- Virüslerden kaynaklanan tüm hasarlar.
- Ürünün yanlış temizlenmesi, içine sıvı ve yabancı cisim girmesi.
- Ürünün uygun ortam ve koşullarda kullanılmaması. Tozlu, aşırı sıcak, aşırı soğuk ve rutubetli ortamlarda kullanılması.
- Ürünün yılda en az bir defa periyodik bakım ve temizliğinin yapılmaması.
- Ürünün uygun hava sirkülasyonunun olmadığı ortamlarda kullanılması.
- Ürünün içine yabancı cisimle müdahale edilmesi.
- Ürünün kablosunun hasar alması.
- Ürün ve ekipmanlarında herhangi bir mekanik veya elektriksel modifikasyon yapılması.
- Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması.
|
Servis İçin Ürün Gönderimi
- Probleminiz uzaktan müdahale ile çözülemiyorsa cihazını orijinal kutusunda tüm aparatları ile birlikte; Aidata Bilişim Kurumsal Çekmeköy Kışla Caddesi 52 Numara İstanbul adresine gönderebilirsiniz.
- İstanbul dışından garanti kapasamında ürün gönderimi yapmak isteyen kullanıcılarımız, gönderilerini PTT Kargo ile (sözleşme numarası 604-354-622) ücretsiz olarak yapabilirler. Ürününüzün garanti bilgisi icin bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Servis kaydı ve ürün hakkında bilgilendirme yapılması için lütfen ürünle birlikte iletişim bilgilerinizi de kutuya koymayı unutmayın.
- Servise gönderilen ürünün 90 gün içinde teslim alınmaması durumunda herhangi bir hukuki sorumluluk kabul edilmemektedir.
|
|