Yardımcı Olabilir miyiz?

  • Her Aidata ürünü kullanıcılara sunulmadan donanım ve yazılımsal olarak titizlikle test edilir.
  • Ürünün fonksiyonel ve kullanıma hazır olduğundan ve beklentilerinizi karşılayacağından emin olmak isteriz.
  • Cihazınızda karşılaşabileceğiniz olası teknik sorunlar çoğunlukla kullanıcı müdahelesi ile kolayca çözülebilir.
  • Teknik problemler ve donanım problemlerine ise yetkili bir servis personeli tarafından müdahale edilmelidir.
  • Lütfen cihazınızla yaşadığınız sorun hakkında Sıkça Sorulan Sorular listesine bakın.
  • Aidata teknik servise [email protected] e-posta adresinden yada hafta içi her gün 09:00 - 17:30 saatleri arasında 02164657070 numaralı telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz.

Kullanıcının Ürün Teslim Alma Prosedürü

Ürününüzü Teslim Alırken Bu Maddelere Dikkat Ediniz.

  • Kargo firması ürünü teslim ederken, ürünün kolisinin hasarsız olduğundan emin olun.
  • Ürünü teslim alırken, ürünü kolisinden çıkarın. Ürünü inceleyip, kontrolünü sağlayın.
  • Ürünün kolisi yırtılmış, ezilmiş, ıslanmış ve hasarlıysa kargo görevlisi ile \“Hasar Tespit Tutanağı\” tutun.
  • Ürünü teslim aldıktan sonra meydana gelebilecek hasarlar teslim alan taraf sorumluluğundadır.

Servisteki Ürününüzü Takip Edin

Servise gönderdiğiniz ürünün seri numarasını girerek durumu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ürünü Garanti Kapsamı Dışında Bırakacak Kullanıcı Hataları

  • Düzgün yapılmayan paketlemeler.
  • Ürünün hasar almış olması. Kırık, çatlak, ezik ve çizik ürünler.
  • Taşıma esnasında meydana gelen hasarlar.
  • Ürüne yetkili teknik servis haricinde dışarıdan müdahale edilmesi.
  • Kullanılan elektrik şebekesi ve prizlerin kullanım kılavuzunda ve ürünün üzerinde yazan şartlara uygun olmaması.
  • Doğal afetlerden meydana gelen tüm hasarlar.
  • Virüslerden kaynaklanan tüm hasarlar.
  • Ürünün yanlış temizlenmesi, içine sıvı ve yabancı cisim girmesi.
  • Ürünün uygun ortam ve koşullarda kullanılmaması. Tozlu, aşırı sıcak, aşırı soğuk ve rutubetli ortamlarda kullanılması.
  • Ürünün yılda en az bir defa periyodik bakım ve temizliğinin yapılmaması.
  • Ürünün uygun hava sirkülasyonunun olmadığı ortamlarda kullanılması.
  • Ürünün içine yabancı cisimle müdahale edilmesi.
  • Ürünün kablosunun hasar alması.
  • Ürün ve ekipmanlarında herhangi bir mekanik veya elektriksel modifikasyon yapılması.
  • Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması.

Servis İçin Ürün Gönderimi

  • Probleminiz uzaktan müdahale ile çözülemiyorsa cihazını orijinal kutusunda tüm aparatları ile birlikte; Aidata Bilişim Kurumsal Çekmeköy Kışla Caddesi 52 Numara İstanbul adresine gönderebilirsiniz.
  • İstanbul dışından garanti kapasamında ürün gönderimi yapmak isteyen kullanıcılarımız, gönderilerini PTT Kargo ile (sözleşme numarası 604-354-622) ücretsiz olarak yapabilirler. Ürününüzün garanti bilgisi icin bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Servis kaydı ve ürün hakkında bilgilendirme yapılması için lütfen ürünle birlikte iletişim bilgilerinizi de kutuya koymayı unutmayın.
  • Servise gönderilen ürünün 90 gün içinde teslim alınmaması durumunda herhangi bir hukuki sorumluluk kabul edilmemektedir.


Aidata Bilişim Kurumsal
Hafta içi 08:30-18:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
Genel Müdürlük
Çekmeköy Kışla Caddessi No.52
İstanbul
[TEL] (216) 465-7070
[FAX] (216) 465-7272
Bölge Müdürlüğü
Çankaya Mustafa Kemal Mahallesi 2138 Sokak
Murat İş Merkezi 5/9
Ankara
[TEL] (312) 472-2726
[FAX] (312) 472-0702
[email protected]
Gluten-free website.
We don't use cookies to track visitors by any means.
2024 Aidata Bilişim Kurumsal