Sıkça Sorulan Sorular
Alim (ADT-1061 Aidata Alim Tablet)
- Sistem güncellemesi nasıl yapılır?
Cihazın Ayarlar menüsünden Tablet Hakkında’ya dokunarak Yazılım Güncelleme menüsüne ulaşabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için lütfen Aidata Tabletler’de Yazılım Güncelleme Rehberimize göz atın. !! Bazı durumlarda birden fazla güncelleme yayınlanmış olabilir. Yüklenebilir Güncelleme Yok uyarısı alana dek ürününüzü güncellemeye devam edin.
- Google Play ikonu görünmüyorsa
Bazı Alim serilerinde Google Play önyüklemeli sunulmayabilir. Cihazınızda Google Play uygulamasını kullanmak için lütfen sistem yazılımını güncelleyin. Cihazın Ayarlar menüsünden Tablet Hakkında’ya dokunarak Yazılım Güncelleme menüsüne ulaşabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için lütfen Aidata Tabletler’de Yazılım Güncelleme Rehberimize göz atın. !! Bazı durumlarda birden fazla güncelleme yayınlanmış olabilir. Yüklenebilir Güncelleme Yok uyarısı alana dek ürününüzü güncellemeye devam edin.
- Görüntülü görüşmelerde sesiniz karşı tarafa az gidiyorsa
Bazı Alim serilerinde rastalanan bu ses sistemi problemi, sistem yazılımının güncellenmesi yoluyla çözümlenebilir. Cihazın Ayarlar menüsünden Tablet Hakkında’ya dokunarak Yazılım Güncelleme menüsüne ulaşabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için lütfen Aidata Tabletler’de Yazılım Güncelleme Rehberimize göz atın. !! Bazı durumlarda birden fazla güncelleme yayınlanmış olabilir. Yüklenebilir Güncelleme Yok uyarısı alana dek ürününüzü güncellemeye devam edin.
- Ekran şifrenizi unuttuysanız
Şifrenizi hatırlamıyorsanız cihazın fabrika ayarlarına sıfırlanması gerekir. Lütfen bu işlem tabletinizin içindeki tüm kişisel bilgilerin (belgeleriniz, fotoğraflarınız, yüklediğiniz uygulamalar) silinmesine sebep olacağını aklınızda bulundurun. Ürününüzü Fabrika ayarlarına sıfırlamak için: Tablet kapalıyken ses açma ve güç tuşuna aynı anda basın ve basılı tutun. Ekranda Aidata logosu belirdiğinde tuşlara basmayı bırakın. Açılan menüde son seçeneği seçin. Cihaz baştan başladığında fabrika ayarlarına sıfırlanma işlemi gerçekleşir.
- “Ağda Oturum Açın” / “Yalnız Acil Aramalar” / “Bağlantı Gizli Değil” hataları
İnternet erişiminizi mobil hat üzerinden sağlıyorsanız sim kartınız pasif yada kısıtlı olabilir. Lütfen operatörünüz ile iletişime geçin. Ayrıca geçici bir çözüm olarak mevcutsa kablosuz ağa bağlanmayı da deneyebilirsiniz.
- Ekran değişikliği talepleri
Ekran ve dokumatik değişimi yalnız Aidata yetkili servislerince yapılmalıdır. Kullanıcı kaynaklı ve cihazın yapısal bütünlüğünü bozan hasarlar (kırılmalar, su ile temas gibi) garanti kapsamına girmez ve değişim ücreti kullanıcıya yansıtılır.
- Sim Kart Yuvası talebi
Yeni bir sim kart yuvası talep etmek için lütfen bir Destek Talebi açın